reklama

Keď neviem, tak nejdem !!!

Koľko ľudí uviazlo v piatok na cestách__??

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
D1
D1 (zdroj: www.bleskovky.sk)

V piatok ráno, počasie ako vystrihnuté z rozprávky, mierne snežilo, všetko zahalené do biela, ľudia čistia svoje autá pred svojimi obytnými blokmi, nevediac do čoho sa púšťajú a aj tí čo to vedeli si nedali povedať. Medzi tou skupinou ľudí som bol aj ja, Dobrodruh. Očistil som auto, bolo asi pol piatej skoro ráno a vybral som sa rýchlo do roboty, aby som stihol ešte dokončiť prácu. Hneď ako som dorazil do roboty, prvé správy v rádiu ma upozornili, že na ceste ktorou som pred desiatimi minútami prešiel, sú v sebe tri autá .Zaujímavé, keď som išiel ja, nebolo na ceste ani jediného auta.
Okolo ôsmej som skončil a vybral sa na dlhých tristo kilometrov smer Tatry, kde som chcel zažiť aspoň jeden deň bez každodenního stereotypu. Už v našom hlavnom meste boli cesty neschodné ,našťastie som sa rýchlo dostal na cestu smerom na Pezinok , kde som šikovne, miestami naslepo našiel odbočku na Senec a neskôr aj výjazd na D1, tak že som šikovne obišiel najväčšiu haváriu aká sa v ten deň stala(smutné) .Cestou som stretol aj par odhrňačov, ale tie cestu neukazovali. Práve naopak, ukázali mi že si musím dávať veľký pozor aby som nedopadol ako oni, na nespevnených krajniciach. Neboli obozretní a nestihli správne zareagovať. Stáva sa. Na D1 išlo všetko ako ma ale zas to malo jeden háčik, zkrýžený kamión zastavil všetky moje nádeje na ďalší úspech. Určite v tej víchrici išiel štyridsiatkou, alebo ešte menej, aby včas zabrzdil.Chýbalo päť minút a som aspoň vo väčšom meste, ale nie. Dlhé čakanie v aute ma prinútilo vyskúšať si raňajky, obed, aj večeru v aute.Bez náreku, nepodstatné, sú ľudia čo takto žijú celý život.
Ešteže som išiel na dovolenku. Keby sme tam mohli čakať v jednom rade, všetko by prebehlo za pár minút, prišla by ťažká technika a ten kamión by odstránila(možno raz). Chalan má fabiu, pustite ma dopredu ja prejdem a takto to pokračovalo .Zrazu už boli obidva pruhy zapratané a vidina že sa tam ešte niekto zmesti bola neúprosne ďaleko. Keby vodiči aspoň tolerovali, že treba nechať jeden volný pruh, aby sa tam mohla dostať pomoc a nie, iba by hundrali.
Možno by tato situácia inak dopadla. Žiaľ ani slávna pripravenosť cestárov nám nijako nepomohla.A ani pripravenosť vodičov na sneh nebola najlepsia, nestretol som jediného človeka, ktorý by túto situáciu nepodcenil, a vlastne kto za to mohol?

Ivo Svetlik

Ivo Svetlik

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Najhorší bloger na svete. Zoznam autorových rubrík:  Ivec MeenjuanitaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu